Info Over Mijn Artikel

1.Referentie

Pleysier, S. (2007). De modetermen voorbij. Reflecties over een lokaal integraal veiligheidsbeleid. Politiejournaal, 9,15-22.

2. Korte inhoud

Het geheel in mijn artikel gaat over reflecties over een lokaal integraal veiligheidsbeeld. Dit artikel komt uit het tijdschrift: Politie journaal nr.9 november 2007. Waarin ze in gaan op de gevolgen voor de lokale veiligheidszorg. Waar ze in uitlegen wat we kunnen doen om het veiligheidsgevoel zo goed mogelijk te houden (Bv. met het uitvoeren van een veiligheidsketen of veiligheidspiramide).

3. artikel gegevens

4. info over de auteur

Pleysier Stefaan

Hij is docent Bachelor en Master in de Criminologische wetenschappen aan de KU Leuven en is tevens ook redactielid van verscheidene tijdschriften waaronder Panopticon. Stefaan Pleysier schrijft vooral artikels in tijdschriften samen met andere auteurs, waaronder ook onze leerkracht van Historische Benadering van de Maatschappelijke Veiligheid, Benedict Wydooghe.

5. Structuur

•Het artikel is globaal goed opgebouwd. Er wordt niet van de hak op de tak gesprongen en zo kan de lezer zeer gemakkelijk volgen.
•De structuur van het artikel is zeer goed. Het ene dat ik niet echt verstaat dat na de bronnenlijst nog een stuk tekst bijkomt die over het artikel gaat.
•Er zijn genoeg Tussentitels. Niet te veel maar ook niet te weinig
•De refrentie staat in de tekst aangeduid met de familienaam die het schreef + het jaartal erbij.
•In de bronnenlijst word de volledig lijst uit te doeken gedaan van waar de informatie afkomstig is