Evaluatie Werkstuk

Vragen

1. Hoe is deze Sadan-opdracht in zijn geheel voor jou verlopen ?

Voor mij is de Sadan-opdracht zeer moeilijk verlopen. Na weken te zoeken achter een artikel had ik eindelijk één gevonden, maar dan al dat werk. Daar zag ik in het begin tegen op maar alles is toch tot een goed einde gekomen.

2. Heb je voldoende info gevonden ? Waar heb je niet gezocht en waar kan je nog zoeken ?

Na lang zoeken op het internet heb ik voldoende informatie gevonden. Wat het EMV betreft had ik daar minder van gevonden via internet, maar dit bevindt zich op onze campus dus kon ik er ook eens gaan aankloppen voor wat meer informatie en hebt dit nu niet zo gedaan.

3. Wat moet je nog verder trainen ?

Daar is er één antwoord op, EXCEL. Daar zal ik tijdens de blokperiode mij ook eens moeten met bezig houden in aanloop naar het examen informatievaardigheden.

4. Waar ben je sterk in ?

Het werken met word, ik wist ook nog niet alles maar via deze opdracht heb ik toch meerdere dingen bijgeleerd met word.

5. Wat heb je geleerd en wat zal je bijblijven ?

Het werken met Wikidot. Met al die codes was dit in het begin Chinees voor mij. Maar oefening baard kunst zegt het spreekwoord en dit is ook zo gebleken.

6. Heb je eventueel tips om bepaalde (deel)opdrachten anders te formuleren ?

Mijn eerste tip voor studenten voor het volgende jaar is: begin er op tijd aan!!
ik zelf heb het overschat en heb soms nachtwerk moeten doen om toch alles klaar te krijgen. Voor de rest vond ik dat er sommige opdrachten bij verschillende stappen het zelfde leken.

werkbestand

Het werkbestand vind u hieronder in de map bijlage/bestanden